Політика якості: якість гарантована

ПОЛІТИКА В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ

  ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» – один із найбільших виробників кабельно-провідникової продукції в Україні.

У своїй роботі дирекція  ТОВ «Кабельний завод «Енергопром»  м. Дніпро керується правилом:

ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ  МАЄ БУТИ ЗАКЛАДЕНА В КОЖНИЙ ПРОЦЕС

Принципи політики якості:

  1. У вирішення завдань забезпечення якості повинні залучатися всі співробітники підприємства.
  2. Потрібний рівень якості визначає споживач.
  3. Процеси системи управління якістю відповідають вимогам міжнародного стандарту ISO 9001.Ці процеси забезпечують постійне покращення результативності та ефективності діяльності підприємства.   
  4. Система менеджменту якості сертифікується міжнародно-визнаною організацією «БЮРО ВЕРІТАС» з видачею сертифікату, що гарантує споживачеві задоволення його вимог, а підприємству – підвищення конкурентоспроможності продукції, що випускається. Компанія БЮРО ВЕРІТАС  (BUREAUVERITAS) – визнаний лідер у галузі забезпечення та оцінки якості (понад 237 організацій сертифіковано по СНД).
  5. Мета підприємства: стабільність та постійне вдосконаленняпроцесів проектування та  виготовлення продукції, що ґрунтується на високому професіоналізмі працівників підприємства.
  6. Стратегія підприємства: всебічне задоволення потреб контракту та очікувань замовників з урахуванням динаміки зміни вимог ринку та суспільства.
  7. Керуючи якістю, ми зобов'язуємося керуватися принципами управління якістю, встановленими міжнародними стандартами ISO серії 9000, і постійно вдосконалювати нашу діяльність в інтересах споживачів і товариства при дотриманні інтересів колективу заводу.
  8. Діяльність заводу організовуватиметься і направлятиметься таким чином, щоб дотримувалися вимог до системи менеджменту якості, встановлених міжнародним стандартом ISO 9001:2000.

Відповідальність посібника:

   Керівництво ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» бере на себе відповідальність за вирішення проблем якості та заявляє про пріоритетність необхідних для цього дій щодо:

  • створення оптимальної структури підприємства та необхідних організаційних умов;
  • прийняття необхідних рішень для досягнення результативності системи управління якістю;
  • забезпечення інформацією та постійне підвищення кваліфікації працівників;
  • створення належної атмосфери та сприятливої робочої обстановки в колективі, що сприяють ефективному виявленню та вирішенню проблем якості;
  • підвищення якості роботи для досягнення цілей у сфері якості;
  • прийняття рішень для ефективності дій посадових осіб.

Посібник бере на себе відповідальність за те, що Політика в галузі якості буде доведена до відома, зрозуміла та підтримана персоналом у рамках всього підприємства.

СИСТЕМА ЗНИЖОК
-1% від 100 000 грн.
-2% від 200 000 грн.
-3% від 300 000 грн.
-4% від 400 000 грн.
-5% від 500 000 грн

ВАРІАНТИ ОПЛАТИ
*На карту ПриватБанк
*Monobank
*Накладений платіж
*Безготівковий розрахунок із ПДВ / без ПДВ

СПОСІБ ДОСТАВКИ
*"Нова Пошта"
*Іншими перевізниками (за домовленістю)
*Самовивіз (за домовленістю)

УВАГА! ВІДРІЗАНИЙ КАБЕЛЬ
*відвантажується за передоплатою
*поверненню та обміну не підлягає
*при виявленні браку заміна