Політика якості: якість гарантована
ПОЛІТИКА В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ
ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» – один із найбільших виробників кабельно-провідникової продукції в Україні.
У своїй роботі дирекція ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» м. Дніпро керується правилом:
ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ МАЄ БУТИ ЗАКЛАДЕНА В КОЖНИЙ ПРОЦЕС
Принципи політики якості:
- У вирішення завдань забезпечення якості повинні залучатися всі співробітники підприємства.
- Потрібний рівень якості визначає споживач.
- Процеси системи управління якістю відповідають вимогам міжнародного стандарту ISO 9001.Ці процеси забезпечують постійне покращення результативності та ефективності діяльності підприємства.
- Система менеджменту якості сертифікується міжнародно-визнаною організацією «БЮРО ВЕРІТАС» з видачею сертифікату, що гарантує споживачеві задоволення його вимог, а підприємству – підвищення конкурентоспроможності продукції, що випускається. Компанія БЮРО ВЕРІТАС (BUREAUVERITAS) – визнаний лідер у галузі забезпечення та оцінки якості (понад 237 організацій сертифіковано по СНД).
- Мета підприємства: стабільність та постійне вдосконаленняпроцесів проектування та виготовлення продукції, що ґрунтується на високому професіоналізмі працівників підприємства.
- Стратегія підприємства: всебічне задоволення потреб контракту та очікувань замовників з урахуванням динаміки зміни вимог ринку та суспільства.
- Керуючи якістю, ми зобов'язуємося керуватися принципами управління якістю, встановленими міжнародними стандартами ISO серії 9000, і постійно вдосконалювати нашу діяльність в інтересах споживачів і товариства при дотриманні інтересів колективу заводу.
- Діяльність заводу організовуватиметься і направлятиметься таким чином, щоб дотримувалися вимог до системи менеджменту якості, встановлених міжнародним стандартом ISO 9001:2000.
Відповідальність посібника:
Керівництво ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» бере на себе відповідальність за вирішення проблем якості та заявляє про пріоритетність необхідних для цього дій щодо:
- створення оптимальної структури підприємства та необхідних організаційних умов;
- прийняття необхідних рішень для досягнення результативності системи управління якістю;
- забезпечення інформацією та постійне підвищення кваліфікації працівників;
- створення належної атмосфери та сприятливої робочої обстановки в колективі, що сприяють ефективному виявленню та вирішенню проблем якості;
- підвищення якості роботи для досягнення цілей у сфері якості;
- прийняття рішень для ефективності дій посадових осіб.
Посібник бере на себе відповідальність за те, що Політика в галузі якості буде доведена до відома, зрозуміла та підтримана персоналом у рамках всього підприємства.
- 12.12.2023Чим відрізняється марка одного проводу СІП від іншого
- 05.03.2021Нашому заводу потрібні робітники на кабельне виробництво
СИСТЕМА ЗНИЖОК
-1% від 100 000 грн.
-2% від 200 000 грн.
-3% від 300 000 грн.
-4% від 400 000 грн.
-5% від 500 000 грн
ВАРІАНТИ ОПЛАТИ
*На карту ПриватБанк
*Monobank
*Накладений платіж
*Безготівковий розрахунок із ПДВ / без ПДВ
СПОСІБ ДОСТАВКИ
*"Нова Пошта"
*Іншими перевізниками (за домовленістю)
*Самовивіз (за домовленістю)
УВАГА! ВІДРІЗАНИЙ КАБЕЛЬ
*відвантажується за передоплатою
*поверненню та обміну не підлягає
*при виявленні браку заміна